E-Dergi SEKTÖRLER HABERLER ÜRÜN TANITIMLARI TEKNİK YAZILAR DOSYALAR RÖPORTAJLAR BAŞARI HİKAYELERİ UZMAN GÖRÜŞÜ YAZARLAR FUARLAR ETKİNLİKLER PROFİLLER Editörden Künye YAYIN KURULU ARŞİV ABONELİK İLETİŞİM
Arçelik, 10’uncu Kez Türkiye’nin En Sevilen Markası

Arçelik, MediaCat önderliğinde Ipsos tarafından gerçekleştirilen “Türkiye’nin Lovemark’ları” araştırmasında bu yıl da en sevilen beyaz eşya markası seçildi. 10 yıl üst üste bu başarıyı elde eden tek marka olarak bir ilke imza attı. Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer, “Türkiye’nin en sevilen beyaz eşya markası olmamızı sağlayan unsurların başında, tüketicilerimizle kurduğumuz kıymetli bağ ve sağladığımız güven geliyor. Tüketicimizin takdiri bizlere daha da iyilerini yapmamız için cesaret veriyor. İşimizi aşkla yapmaya devam edeceğiz” sözleriyle tüketicilere teşekkür etti.

 

Türkiye’nin lider ev teknolojileri markası Arçelik, MediaCat-Ipsos işbirliğiyle yapılan “Türkiye’nin Lovemark’ları 2017” araştırmasında beyaz eşya kategorisinde Türkiye’nin en sevilen markası seçildi. Arçelik, 10 yıldır yapılan araştırmada her yıl “Lovemark” seçilerek büyük bir başarıya imza attı. “Lovemark” ödülünü, Arçelik adına şirketin Türkiye Pazarlama A.Ş. Pazarlama Direktörü Mehmet Tüfekçi aldı. 

 
Arçelik’in geride bıraktığı 62 yılda müşterilerine birçok ilki ve yeniliği yaşattığını söyleyen Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer, “Türkiye’nin en sevilen beyaz eşya markası olmamızı sağlayan unsurların başında, tüketicilerimizle kurduğumuz kıymetli bağ ve sağladığımız güven geliyor. Arçelik maArkamızla, en yeni teknolojiyi, en iyi tasarımlarla harmanlayarak, tüketicilerimizin ihtiyaçlarına yönelik ürün ve hizmeti sunuyoruz. Daha iyi bir gelecek için tüketicilerimizden aldığımız güçle, her gün şevkle, azimle çalışıyoruz. Türkiye’nin en yaygın bayi ve servis ağına sahibiz. Çağdaş perakendecilik anlayışı ile hizmet kalitemizi en üst noktada tutuyoruz. Bizi 10 yıl üst üste ‘lovemark” seçerek Arçelik’i kalbine koyan değerli tüketicilerimize ve işini tutkuyla yaparak bu başarıya imza atan çalışma arkadaşlarıma teşekkürü bir borç bilirim. Tüketicimizin takdiri bizlere daha da iyilerini yapmamız için cesaret veriyor. İşimizi aşkla yapmaya devam edeceğiz” dedi.
 
“Türkiye’nin Lovemark’ları 2017 Araştırması”na 15-55 yaş aralığında 3014 kişi katıldı. 22 kategoride Türkiye’nin gönülden bağlı olduğu markalar belirlendi.
Paylaş Tweet Paylaş
3765 kez okundu
HABERLER
Dünyanın Önde Gelen İhtisas Fuarları Wire 2024 ve Tube 2024 15 - 19 Nisan 2024 Tarihinde Kapılarını Açacak
İklim değişikliğinden kaynak kıtlığına, enerji geçişinden fiber optik yayılmaya kadar – çözüm bekleyen pek çok zorluk var. Bu çözümler sadece te DEVAMI...
EFSİAD Genel Üye Toplantısını Gerçekleştirdi
5 Ocak 2024 tarihinde Crowne Plaza Oteli Kurtköy Pendik-İstanbul ‘da yoğun üye katılımıyla EFSİAD bir araya geldi. “Geleceğin yakıtı hidrojen ve Endüstriyel fırınlarda Kul DEVAMI...
TOS+H Expo 2024 – 5. Türk İş Güvenliği ve Sağlığı İhtisas Fuarı – „İstanbul Sanayi Odası“ ile Başarılı İşbirliği Devam Ediyor
Başarılı geçen TOS+H Expo 2022’nin ardından Messe Düsseldorf ile yerel ortakları Tezulaş Fuar ve İstanbul Sanayi Odası (İSO) başarıya giden yolda ilerlemeye devam ediyor.   & DEVAMI...
EUROGUSS 2024 Fuarı için Ücretsiz Bilet
Prestij Yayıncılık (Metal Dünyası Degisi & Kalıp Dünyası Dergisi) aracılığı ile aşağıdaki kodu kullanarak ücretsiz olarak EUROGUSS 2024 için fuar biletini alabilirsiniz.&nb DEVAMI...
Efsiad Endüstriyel Fırın İmalatçıları ve İş Adamları Derneği Olagan Genel Kurulunu Gerçekleştirdi
4. Olağan genel kurulunu 21 Haziran 2023 günü 41 üyenin katılımı ile gerçekleşti.    Genel kurulda üyelerin katılım sayısı oluştuktan sonra divan heyeti se&cce DEVAMI...
İnci Holding, Bu Yıl da Üç Şirketiyle Türkiye’nin İhracat Devleri Arasında Yer Aldı
İnci Holding, Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından gerçekleştirilen ‘Türkiye’nin İlk 1000 İhracatçısı 2022’ araştırmasında üç işti DEVAMI...
KSO’dan ‘doğal afetler’ temalı ‘Tasarım Yarışması’
Kocaeli Sanayi Odası Mesleki Eğitim Komisyonu organizasyonunda, Kocaeli İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Tekyaz firması işbirliği ile ‘Doğal Afetler’ temalı ‘Meslek DEVAMI...
Bomaksan, Güneydoğu Asya’da Etkinliğini Artıracak Endonezya, Malezya ve Yeni Zelanda’ya Satış Yapacak
Bomaksan, özellikle demir çelik ve metal işleme gibi sektörler açısından dünyanın en büyük pazarlarından biri olan Güneydoğu Asya’da etkinliğini artır DEVAMI...
Bomaksan 2022’de Ekibini 2 Katına Çıkardı Yeni Dönemde İstihdam Oranını Yüzde 50 Arttıracak
HVAC sektöründe sistem tasarımından uygulamaya, satış sonrası servisten bakım hizmetlerine kadar tüm süreçleri kapsayan çözümler sunan Bomaksan, 2023 yılı DEVAMI...
Bakım İstanbul Sempozyumu, Bakımcılar Konuşuyor!
Endüstriyel bakım konusunda Türkiye’deki tüm tesis ve fabrikaların lider iş platformu Bakım İstanbul,. Türkiye endüstrisinin daha verimli ve daha rekabetçi DEVAMI...
SEYAD 2022 Yılı Mali Genel Kurulu Gerçekleştirildi
Alanında ilk ve tek olma özelliğiyle sektörel yayıncılık alanında faaliyet gösteren firmaları tek bir çatı altında toplayan Sektörel Yayıncılar Derneği’nin (SEYAD) 2 DEVAMI...
Endüstriyel Üreticiler, Gaz Arıtma Sistemleriyle Sürdürülebilir Dünya İnşa Ediyor
Endüstriyel sanayi üretimleri sırasında salınan kirli gazlar, insan sağlığına zarar verirken, iklim krizini de tetikliyor. Zararlı gaz salımının önüne geçmek için g DEVAMI...
Sanayide Kadın Eli Projesi ile Kaymet’te İstihdama Kazandırılan Kadın Çalışanlar Sertifikalarını Aldı
TOBB Kadın Girişimciler Kurulu öncülüğünde yürütülen ‘Sanayide Kadın Eli’ projesi kapsamında medikal, savunma sanayi, makine, ziraat aletleri ve mobily DEVAMI...
Şişecam 2022 Yılında Net Satışlarını 95,3 Milyar Tl Seviyesine Yükseltti
Kuruluşunda Mustafa Kemal Atatürk’ün imzasını taşıyan ve Türkiye Cumhuriyeti’nin önemli kalkınma hamlelerinden biri olan Şişecam, sürdürülebilir değer DEVAMI...
Sektör Öncüsü Sistem Alüminyum’dan 60’tan Fazla Ülkeye İhracat
Mimari alandaki estetik ve yüksek performanslı çözümlerinin yanı sıra otomotivden beyaz eşyaya, denizcilikten havacılığa kadar birçok sektöre özel ç&oum DEVAMI...
Bomaksan, TÜBİTAK Destekli 2 Projesiyle İthal Edilen Ürünleri Yerlileştiriyor
Ar-Ge projeleriyle alanında TÜBİTAK’tan destek alan ilk marka olan Bomaksan, HVAC sektöründe endüstri 4.0 ile hızla değişen teknolojiyi yerlileştiriyor. Bomaksan TÜBİT DEVAMI...
Bomaksan EuroBLECH’te Yoğun İlgiyle Karşılandı: 5 Yeni Ülkeden Partnerlik Talebi İle Döndü
Uluslararası Sac İşleme Teknolojileri Fuarı EuroBLECH, Mac-Brooks Exhibitions tarafından Almanya’nın Hannover kentinde 25 – 28 Ekim tarihleri arasında gerçekleşti.  Türk DEVAMI...
Yeni Bir Şirket Etkinliği Arayışı İçin Corn Maze İstanbul!
Sami Bey, Corn Maze (Mısır Labirenti) Etkinliğinden ve bu etkinlik fikrinin oluşum sürecinden bahsedebilir misiniz? Son yıllarda tüm dünyada turizm ve tarım alanlarında DEVAMI...
“Gerçek Bir Dünya Lideri Ticaret Fuarı”
ALÜMİNYUM 2022, 27 Eylül’de Düsseldorf’ta başlayacak. Ve nihayet alüminyum endüstrisinin ve uygulama endüstrilerinin uzun zamandır beklenen ve uluslararası DEVAMI...
Bomaksan Tasarrufu Önceliğine Alıyor ALVER ile Bakım ve Filtre Maliyetlerini Azaltıyor
Yerli üretici Bomaksan, sistemlerini geliştirirken yüksek enerji verimliliğini önceliğine alıyor.  ALVER serisi hava kuleleriyle; kaynağından emişin mümkün olmadığı vey DEVAMI...
Yaratıcı, Yenilikçi ve Sürdürülebilir AM İş Fikirleri İçin Bir Sıçrama Tahtası Olarak Formnext Start-up Challenge
Her yıl, eklemeli imalat endüstrisinde bir dizi yeni şirket ortaya çıkıyor. Formnext, bu start-up’lara daha köklü oyuncular arasında bir ses vermek için bu yıl 8. DEVAMI...
En Çok Okunanlar Son Eklenenler
YAYIN AKIŞI
FACEBOOK
TWITTER
INSTAGRAM