E-Dergi SEKTÖRLER HABERLER ÜRÜN TANITIMLARI TEKNİK YAZILAR DOSYALAR RÖPORTAJLAR BAŞARI HİKAYELERİ UZMAN GÖRÜŞÜ YAZARLAR FUARLAR ETKİNLİKLER PROFİLLER Editörden Künye YAYIN KURULU ARŞİV ABONELİK İLETİŞİM
Masdaf’tan Müşteri Memnuniyetini Artırma Hedefine Yönelik Stratejik Transfer

Enerji ve su kaynaklarının korunmasını misyon edinerek geliştirdiği pompa teknolojileri ile sektörünün lider firması olan Masdaf, yönetim kadrosunu güçlendirecek önemli bir transfer gerçekleştirdi. “Masdaf Satış Sonrası Hizmetler Müdürlüğü” görevine Hüseyin İPEKOĞLU getirildi.

 

Dijital dönüşüm stratejileri kapsamında geliştirdiği pompa teknolojileri ile yüksek müşteri memnuniyeti sunan Masdaf, müşterilerine teknolojiye dayalı hızlı ve esnek çözümler sunmaya devam ediyor. Şirketin, teknik servisler ve müşteri ilişkilerinden sorumlu olacak, ürün gelişimine katkı sağlamayı hedefleyecek şekilde konumlandırılan “Satış Sonrası Hizmetler Müdürlüğü” görevini Hüseyin İPEKOĞLU yürütecek. İstanbul Teknik Üniversitesi Makine Mühendisliği bölümünden mezun olan İPEKOĞLU, iş hayatına 1997 yılında TemSA’da Servis Mühendisi olarak başladı. TemSA’da 5 yıl süren kariyerinin ardından sırasıyla; Alarko Carrier’da Müşteri Hizmetleri Şefi ve Müdürü, İklimSA’da Satış Sonrası Hizmetler Müdürü, Draeger Medikal’de Servis Müdürü, TLC Klima’da Direktör ve Tip-Tek A.Ş.’de Genel Müdür olarak görev aldı. 

 

Masdaf’tan yapılan açıklamada, Türkiye pompa sektörünün lider firması olarak hem yurt içinde hem de ihracat yaptıkları 65’ten fazla ülkede, müşteri memnuniyetini üst düzeye çıkarmayı hedefledikleri, bunun gerçekleşmesini sağlayacak en önemli organizasyonun ise satış sonrası hizmetler olduğu belirtildi.

Paylaş Tweet Paylaş
1107 kez okundu
En Çok Okunanlar Son Eklenenler
YAYIN AKIŞI
FACEBOOK
TWITTER
INSTAGRAM