SEKTÖRLER HABERLER ÜRÜN TANITIMLARI TEKNİK YAZILAR DOSYALAR RÖPORTAJLAR BAŞARI HİKAYELERİ UZMAN GÖRÜŞÜ YAZARLAR FUARLAR ETKİNLİKLER PROFİLLER Editörden Künye YAYIN KURULU ARŞİV ABONELİK İLETİŞİM
DemirDöküm, MECTALKS Leaders Etkinliğinde Gençlerle Buluştu

DemirDöküm, İstanbul Medipol Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü tarafından düzenlenen “MECTALKS Leaders” etkinliğinde öğrencilerle bir araya geldi. Üniversitenin Kavacık Güney Kampüs’te gerçekleşen etkinliğe konuşmacı olarak katılan DemirDöküm Yönetim Kurulu Üyesi Erdem Ertuna, DemirDöküm’ün 65 yıllık başarı hikayesini gençlerle paylaşarak; gençlere iş hayatı için tavsiyelerde bulundu.

 

Türkiye iklimlendirme sektörüne 1954’ten günümüze birçok ilki kazandıran DemirDöküm, “MECTALKS Leaders” etkinliğinin Altın Sponsoru oldu. DemirDöküm Yönetim Kurulu Üyesi Erdem Ertuna, Türkiye ekonomisine yön veren liderlerin katılım sağladığı konferansta konuşmacı olarak yer aldı. Öğrencilerin liderlerin başarı hikayelerini dinleme ve deneyimlerinden yararlanma şansı yakaladığı konferansta gençlere iş hayatında başarı yolu için tavsiyelerde bulunan Ertuna, DemirDöküm’ün 65 yıllık başarı öyküsünü gençlerle paylaştı.

 

Marka bilinirliği yüzde 90’ın üzerinde
Küresel rekabetin kıyasıya yaşandığı günümüzde şirketlerin hizmet verdiği sektörlerde liderliğe ulaşabilmeleri için pek çok şeyi dikkate alması gerektiği kaydeden Erdem Ertuna, “Rekabetçi pazarlarda başarı ve sürdürülebilirliğin kaçınılmaz gereği, yenilikçi ürün ve teknoloji geliştirmek. DemirDöküm olarak 1954’ten günümüze sektörde kalitemizle, uzmanlığımızla ve ilklerin markası olmanın yaşattığı gururla hizmet veriyoruz. Isıtma, güneş enerjisi, su ısıtma ve soğutma alanında ürettiğimiz ürünler uzun yıllar tüketicilerimizin evinde kalıyor.  Bu nedenle değişen tüketici ihtiyaçlarını karşılamak adına geliştirdiğimiz yeni ürünlerde özellikle tüketicilerimizin hayatlarını kolaylaştırmak ve daha fazla konfor sağlamaya özen gösteriyoruz” dedi.

 

DemirDöküm’ün yaptığı araştırmalar, yatırımlar, hizmet kalitesi ile sektörde lider marka olduğunu ve ısı konforu ile özdeşleştiğini belirten Ertuna; “Türkiye’nin 81 ilinde ısıtma sektörünün en geniş, en güçlü satış ve servis ağına sahip şirketi konumundayız. Ürünlerimiz ve yaptığımız iletişim çalışmaları ile marka bilinirliğimiz yüzde 90’ın üzerinde. Müşterilerimize verdiğimiz memnuniyet neticesinde, tekrar satın alma kararında yine yüzde 65 oranında tercih ediliyoruz” açıklamasını yaptı. 

 

“Kariyer yolculuğunuz için bugünden hedeflerinizi belirleyin”
Konuşmasında kariyer planı yapan gençlere tavsiyelerde bulunan Ertuna; “İş hayatında fark yaratmak için bugünden kendinize bir hedef belirleyin, bu hedefe ulaşmak için planlar hazırlayın. Kendinizi bir şirket gibi düşünün. Kariyer yolculuğunuz için vizyon, misyon ve değerler belirleyin. Hayatta her şey beklediğiniz gibi gitmeyebilir. Zorluklarla, başarısızlıklarla karşılaşabilirsiniz. Böylesi durumlarda hızlıca belirlediğiniz hedefleri düşünün, sabredin ve hedeflerinizden vazgeçmeyin. Karşılaşacağınız başarısızlıklardan mutlaka ders çıkarın. Başarı yolunda tek başınıza savaşmayın, ekip çalışmasına güvenin. Planlı, disiplinli olun ve çok çalışın. Hayat hızla geçiyor, bu süreçte eğlenmeyi de ihmal etmeyin” dedi.

Paylaş Tweet
291 kez okundu
En Çok Okunanlar Son Eklenenler
YAYIN AKIŞI
FACEBOOK
TWITTER
INSTAGRAM