Geçmişten günümüze ulaşan formun en önemli gelişimi, devam etmesinin sinyalleridir. Nitekim, geçen yılki etkinlikte ziyaretçilerin ve katılımcıların anketlerinden elde edilen en son sonuçlar yeniliğin olağanüstü teknik kalitesini, olağanüstü teknik kaliteyi ve çoktan tanınmış hale gelen katılımcı memnuniyetini onaylıyor. Başarılı gelişimi, sergiyi akıllı endüstriyel üretimdeki lider uluslararası bir etkinlik olarak daha da sağlamlaştırmak için mükemmel bir konuma getirmiştir. Anket sonuçlarından hemen hemen her ziyaretçi fuarımızdan memnun ayrılmış.
Birtakım istatistiklerin işaret ettiği gibi, 2016'dan itibaren desteklenen Formnext fuarının sonraki büyüme için bir aşamaya gelmiştir. Örneğin, 28 ülkeden toplam 13.384 ziyaretçi ve 307 katılımcı, etkinliği uluslararası ticaret için bir platform olarak kullandı. Ziyaretçilerin% 98'inde Formnext fuarının sonraki sergisinde "memnun" ya da "son derece memnun" oldukları bildirildi. Bu arada, 307 katılımcının dörtte üçü yeni aldıkları temasların sayısından memnun ya da çok memnundu. Geçen yılın katılımcılarının% 94'ü, yine kendi standını formnext 2017'de katılmayı planlamışlardır. Bu anket formnext 2016'da Tüm sergileme şirketleri ve 1.000'in üzerinde katılımcı ile görüşülmüştür.
Formnext 2016, hemen hemen her kullanıcı endüstrisinden çok uluslararası uzmanlardan oluşan etkileyici bir kitleyi bir kez daha bir araya getirdi. Katılımcılara Adidas, Apple, BMW, Bosch, Bulgari, Deutsche Bahn, Ferrari, Honeywell, Kuka, Lufthansa Technik, Mercedes-Benz, Merck, MTU, Nike, Porsche, Procter & Gamble, Samsung ve ZF temsilcileri v.s. katıldı.
Ziyaretçilerin neredeyse yarısı yurt dışından geldi.
2016 yılına da formnext'de sergilenen çok sayıda yenilik, dünyanın dört bir yanından Frankfurt fuar alanında buluştu. Aslında, uluslararası ziyaretçilerin payı, % 44 ile etkileyiciydi. Bir önceki yıla göre% 2 daha yüksekti.