Mersin Büyükşehir Belediyesi ev sahipliğinde, Girişimci İnsan Kaynakları Derneği (GİDERİK) koordinasyonunda Türkiye’nin en büyük zirvelerinden biri olan 9. İnsan Yönetimi ve Dijital Dönüşüm Zirvesi (İKZ9) 14-15 Kasım 2019 tarihlerinde Mersin Divan Otel’de gerçekleştirildi.
“Geleceğe İz Bırak” mottosuyla, geleceği birlikte tasarlamak ve kurumsal geleceğe değer katmak amacıyla 14-15 Kasım 2019 tarihlerinde Mersin Divan Otel’de 9. İnsan Yönetimi ve Dijital Dönüşüm Zirvesi’nde gerçekleştirildi. Endüstri 4.0, yapay zeka, büyük veri, nesnelerin interneti gibi kavramların getirdiği yıkıcı teknolojilerin kökten değiştirdiği; iş dünyasının iş yapış şekillerini, liderlik, öğrenme ve yönetilme biçimlerinin masaya yatırıldığı zirve katılımcılar tarafından büyük ilgi gördü. Dünya markalarını, profesyonel konuşmacılar ve iş dünyası ile buluşturan 9. İnsan Yönetimi ve Dijital Dönüşüm Zirvesi’nde; global trendler, yeni iş modelleri, dijital dönüşüm süreci ve getirdiği yenilikler, iş dünyasının başarılı uygulamaları konuşuldu. İş dünyasını dünya markaları ve geleceği tasarlayan profesyonel konuşmacılarla buluşturan 9. İnsan Yönetimi ve Dijital Dönüşüm Zirvesi, marka-marka, marka-katılımcı, katılımcı- katılımcı arasında sürdürülebilir bir network ağı ile yeni iş modelleri ve iş birlikleri hedefliyor.
Zirvede önemli kuruluş temsilcileri yer aldı
Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer, Mersin Üniversitesi, Tarsus Üniversitesi, Toros Üniversitesi, Çağ Üniversitesi rektörlük temsilcileri ve öğretim üyeleri, Mersin Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Ayhan Kızıltan, Mersin Esnaf ve Sanatkar Odaları Birliği Başkanı Talat Dinçer, Girişimci İnsan Kaynakları Derneği Yönetim Kurulu Başkanı ve Kariyer Merkezi Müdürü Serkan Özada başta olmak üzere birçok kurum ve kuruluş temsilcileri zirveye katıldı.
Dünya markalarını, profesyonel yöneticileri ve 750’den fazla iş dünyası temsilcisini ağırlayan 9. İnsan Yönetimi ve Dijital Dönüşüm Zirvesi’nde “Geleceğe İz Bırak” mottosu çerçevesinde Softtech, Shell, Pegasus, Arçelik, Siemens, Philips, Migros, Pepsico gibi markaların CEO ve üst düzey yöneticileri, akademisyenler; insan yönetimi, dijital dönüşüm, kurumsallaşma ve markalaşma konularında görüşlerini paylaşıp, sunumlarını gerçekleştirdiler.