Iscar Türkiye, 16 Ekim 2012 tarihinde İstanbul WOW Kongre Merkezi’nde yeni ürün serisi IQ’yu tanıtmak üzere bir seminer düzenledi. Seminere otomotiv, savunma sanayisi, havacılık, medikal, ağır sanayi gibi talaşlı imalat yapılan tüm sektörlerden yaklaşık 2 bin kişi katıldı. Seminerin açılış konuşmasını Iscar Türkiye Genel Müdürü Atilla Hacısüleymanoğlu yaptı. Açılış konuşmasının ardından sözü alan Iscar CEO’su Jacob Harpaz katılımcılara, “Akıllı İşleme” sloganı ışığında verimliği artırma ve dolayısıyla maliyeti düşürme yöntemlerini anlattı. Ayrıca yeni ürün serisi IQ içerisinde yer alan ürünler hakkında bilgi de verdi. Alışılmışın dışında planlanan seminerde, sadece ürünler hakkında bilgi vermek yerine, kısa filmler ve dans gösterileri ile renklendirilen bir program düzenlendi.
“Iscar Kızları” Büyük Alkış Topladı
Seminerde Harpaz’ın sunuma ara verdiği zamanlarda altı kemancı ve yedi dansçıdan oluşan “Iscar Kızları" sahne aldı. Klasik müzik ve modern dansın birleşiminden oluşan gösteriler izleyicilerden büyük alkış topladı.
“Akıllı İşleme” Vurgusunun Sırrı Seminer ile Çözüldü
Yaklaşık altı aydır reklamlarında kullandığı görseller ile dikkat çeken Iscar, reklamlarda görülen mavi örtünün altından ne çıkacağı ve reklamda kullanılan “Vitrivius Adamı” görseli tahminleri daha da merak uyandırıyordu. IQ Semineri ile gizem çözüldü. Seminerde kullanılan görsellerde insanlık tarihi boyunca zekası ile sembol olmuş Leonardo Da Vinci, Wolfgang Amadeus Mozart, Steve Jobs gibi kişiler kullanılmış,
“Yıl 2012 Iscar” sloganıyla da Iscar’ın dünyanın zeka ve yaratıcılık sembollerinden biri olacağı vurgulanmıştı.